kosa kata yang mencabar..hahahah

hai semua....
lama x update..ye r tgh exam kot..kna tumpu dgn stdy..2 lebih pnting.. ari nie 3 paper da lps..ada lg 3 paper je lg..aduhai lme je rsa nk hbiskan 3 paper lg...lps exm t bnda lain plak kna wat...x hbis2 kje aq nie kn..huhuhu

aku blik pd tujuan aku sebenar r ye...ari nie aku exam paper kosa kata dan peristilahan bahasa melayu..wow!!! paper yang mendebarkan dlm beberapa hari nie..mne aq x rsau, buatnya soalan yang kuar xde dlm memori aq..mcm mne aku nak jwb??? mksud aku r kn dlam kata yang senang r mne topik yang aku spot x msuk exam mau aku ternganga nk jwb..so far alhmdulillah takut, rsau, dan mcm2 lagi r berbaloi coz soalan yang kuar td mmg ada kot topik yang aku spotkan..hehehe
mkin truk BM aku kata je budak bahasa kan...ala bhsa ringkas kot...kihkihkihkih.

tapi wlaupun aku dpt jwb x bererti aku dpt high mark kn...so, kna r tawakal slpas berdoa dan usaha yang aku lakukan beberapa hari ini untuk paper kosa kata....
semoga kawan2 aku yang sama paper dgn aku td dpt gred yang terbaik nnti.....^_^

ok lah.out dlu..kna prepair tok next paper...

gud luck for APM student 2009/2010.

1 ulasan:

  1. sama la ngn aku.. aku pun rasa kurang jwb soalan tadi... huhu.. gud luck

    BalasPadam