KeNaNGaN SEM 2 2010/2011


ASSALAMUALAIKUM W.B.T

lama da x update blog aku nie kn..rasa mcm sekejap je tp rupanya da berbulan r juga..
bukan apa busy dengan aktiviti, asgment, dan kje2 yang melambak..
sekarang nie pulak dengan exam plak...aduhai tekanan2..huhuhu
exam kali nie mmg berikan tekanan yang agak tinggi pada diri aku.. paper yang diambil pun boleh tahan r juga..kenalah prepair sebaik mungkin kn..huhuhu


exam tetap exam..hati aku
nie terasa nak update blog nie sbb lama da x meluah perasaan kt blog.. entah2 leh jadi berkulat blog aku nie..hehehe
nie cerita SEM 2 nie..sem nie banyak juga menguji diri aku..banyak aktiviti aku join..tapi ada aktiviti yang byk memori dlm hdup aku... aktiviti nie semua dekat2 je kot tarikhnya..bertambah lah tekanan 2 kn..

kenangan sem nie yang aku x lupa adalah kenangan MALAM PENGHARGAAN DAYASARI (MPD).. MPD nie dinner kolej..setiap tahun akan ada dinner kolej untuk pelajar dan kolej kediaman. dinner tahun nie aku di kolej kediaman kelima. mungkin nie dinner terakhir kot..lps nie x tahu tercampak kat mana kn..huhuhu
sebelum nak g geng makcik2 puas cari baju smpat times squre..pusing punya pusing..jalan punya jalan akhirnya masing jumpa bju masing2 untuk dinner..lps bju..kasut plak..time pilih kasut pn mcm2 ragam sebab kasut nie rendah lah..kasut nie x padan dengan bju r..kasut nie x selesa untuk berjalan nnti r..seminggu busy dengan pakaian untuk dinner..hehehe

selepas seminggu busy dengan pakaian..ha..nie hasilnya kwn2 aku p dinner kolej..lastly cntik2 belaka semuanya..
gambar ini selepas semua berkumpul..apa lagi dok melepaskan gian dengan kamera..masa nie masing2 pantang nmpak kamera tw..huhuhu


nie r geng makcik2 tapi x lengkap sebab ruby xde..die terpaksa blik kg...
nie last pic semasa dinner kolej..hehehe
aku pun bukan pandai solek pn...buat setakat yang mampu je..hehehe


program yang aku join MALTIS`11..program nie bertarikh 26 mac 2011 bertempat di Bandar Tun Razak.. program untuk senior tahun akhir fakulti aku "AKADEMI PENGAJIAM MELAYU'. program nie sebenarnya program MALAM TAUTAN KASIH (MALTIS)..

nie pengarah dengan pensyarah..yang kt tengah2 lah pengarah kami...


ha....nie r ahli team MALTIS`11.. Ahli kami xde lah ramai pn tapi happy sgt2 sbb dapat pengalaman yang tidak akan dilupakan.. malam nie ramai senior yang join..terdapat juga pensyarah yang turut serta.. gambar ini masa kami nak da nak balik..kena kemas dewan yang kami gunakan... kat bawah nie ada byk gmbar aku akan letakkan..

nie fana, kawan aku..die nie budak batu pahat johor.orangnya kecik molek..slalu r kena buli dengan aku..hehehe tapi seronok kerja dengan die..best sgt2..



tadi aku da cite pasal MALTIS`11..sekarang aku nak cte pasal FESTIVAL APM`11 pula..program nie dijalankan selepas MALTIS`11.. FESTIVAL berlangsung selama seminggu dari 28 mac - 1 april 2011.. mmg penat r lps program MALTIS kena pulun untuk FESTIVAL plk.. dalam FESTIVAL aku unit tugas-tugas khas (TTK). team nie mmg best sbb apa tw..unit yang tidak banyak kerja semasa sebelum program..yelah xde r busy seperti tajaan,publisiti dan sebagainya..TTK busy time program berlangsung sebab masa 2 r baru ada kerja..dalam team unit aku nie..mmg the best r bagi aku..ahli yang senang untuk aku berikan tugas, mklum lah ketua unit kn..hehehe
nie adalah tugas team aku sebelum FESTIVAL.. maaflah xde pic r untuk FESTIVAL.. tapi masa nie mmg happy giler sbb lepas penutupan semua anak-anak johor blik kg..pakat ramai2.. yang aku x lupa kan..ada juga member aku yang nangis sebab nak blik jhor sgt2 tp ada yang menghalang....last2 spe punya idea entah die dapat juga blik jmpa fmly..maklum r die da lme x blik kg sbb busy sgt2..da dpt blik pn happy r kn..hehehe

kenangan sepanjang sem nie tidak aku lupa..aduhai sekejap je da nak tahun 3 kan..dlu sebelum masuk UM nie aq rasa 3 tahun 2 lama..tapi da tempuh pelbagai dugaan kt UM nie rasa mcm skjp je masa berlalu...


apa-apa pun..aku doakan semuanya berjaya dalam exam sem nie k..semoga pencapaian yang kalian ingin capai dalam genggaman kalian...
doakan yang terbaik dalam exam aku ye kwn2...gud luck..
LOVE U ALL....

ok lah..kenal stdy...bye..bye..

1 ulasan: